A+ R A-

مهلت جعفری به وزیر راه برای رسیدگی به جاده بجنورد، آشخانه، جنگل گلستان

 مهلت جعفری به وزیر راه برای رسیدگی به جاده بجنورد، آشخانه، جنگل گلستاننماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد که تا پایان سال به وضعیت جاده بجنورد، آشخانه، جنگل گلستان رسیدگی کرده در غیر این صورت استعفای خود را به هیات رییسه مجلس ارائه می‌کند.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تصادف اخیر در جاده بجنورد، جنگل گلستان، گفت: وضعیت راه بجنورد، آشخانه، جنگل گلستان بارها تصادفات بسیاری در این مسیر اتفاق می‌افتد و علیرغم پیگیری‌هایی که از وزارت راه و شهرسازی و مسئولان به عمل آمده هیچ اقدام عملیاتی صورت نگرفته است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به تصادف روز چهارشنبه در این محور که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شد، اظهار کرد: به وزیر راه و شهرسازی گفتم اگر تا پایان سال 93 این جاده حادثه‌خیز درست نشود معلوم می‌شود که من به عنوان نماینده مردم نتوانستم پیگیر مطالبات آنها باشم لذا صادقانه استعفایم را به هیات رییسه مجلس تقدیم کرده و در روز بررسی علل استعفا نیز خواهم گفت که وقتی نمی‌توانیم مشکلی را حل کنیم باید استعفا دهیم.

وی افزود: در این جاده سالیانه بیش از 20 میلیون مسافر عبور می‌کنند و با توجه به اینکه تعداد زیادی از آنها زائرات حرم امام رضا (ع) هستند نباید به گونه‌ای باشد که پس از پایان یا آغاز سفر خاطره بدی برای مردم باقی بماند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس خاطرنشان کرد: اگر همین جاده چهار بانده بود شاید آمار تصادفات کاهش می‌یافت چرا که بسترهای جاده در عوامل انسانی تاثیرگذار است و ما بر حسب وظایف‌مان باید از حقوق ملت دفاع کنیم.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
109
210
1622226
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...