A+ R A-

شکل‌گیری هم‌نوایی بین ارکان تصمیم‌ گیرنده در خصوص دانشگاه آزاد

شکل‌گیری هم‌نوایی بین ارکان تصمیم‌ گیرنده در خصوص دانشگاه آزادجعفری گفت: شورای انقلاب فرهنگی موضع گیری خوبی در قبال دانشگاه آزاد داشته است و در واقع هم‌نوایی خوبی بین ارکان تصمیم گیرنده نظام در خصوص دانشگاه آزاد شکل گرفته است.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شورای انقلاب فرهنگی موضع گیری خوبی در قبال دانشگاه آزاد داشته و در واقع یک هم‌صدایی بین ارکان تصمیم گیرنده نظام در برابر دانشگاه آزاد یعنی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، شورای انقلاب فرهنگی و وزارت علوم شکل گرفته است و در این شورا نیز مقرر شد تا اردیبهشت ماه 94 تکلیف تمام استانداردهای لازم در خصوص رشته‌های دکتری این دانشگاه روشن شود.

وی افزود: براساس این تفاهمات، دانشگاه آزاد باید در فرصت باقی مانده برای تمام رشته‌ها به صورت جداگانه مجوز پذیرش کسب کند وگرنه پذیرش در آن رشته لغو و مطابق قانون با دانشگاه آزاد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات (2)

  • مريم

    ولي هيچ كس حريف دانشگاه آزاد نيست. من خودم دكتري آزاد سال 90 مخابرات هستم الان دوست دارم به سه سال پيش بگردم و همه پولم را بگيرم. تحقير شدن وحشتناكه ولي اونا كاسب پول هستند حيف عمر و پولي كه به سختي در آوردم ريختم گلوي دانشگاه. امسال از رسانه اعلام كردند دوباره 12000 بيشتر برميدارن.شهريه ثابت ما را هم افزايش دادند بچه ها اعتراض كردند و نماينده ها گفتن پيگيري ميكنن ولي هيچي نشد. از وا‍ژه پيگيري متنفرم.

  • علی

    با سلام دکتر خدا پشت و پناهت که حامی ما جونان تلاشگر هستید و نمی گذارید حق کسانی که با تلاش دوست دارند به جایی برسند ضایع شود انشالا تا اخر و لغو پذیرشهای بدون مجوز پیش بروی

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
710
235
1639235
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...