A+ R A-

دانشگاهی که با سرپرست اداره می‌شود وارد برنامه‌های بلند مدت نمی شود

دانشگاهی که با سرپرست اداره می‌شود وارد برنامه‌های بلند مدت نمی شودمتاسفانه علیرغم اینکه مجلس بارها و بارها به وزارت علوم تذکر داده است که هر چه سریعتر تکلیف سرپرستی دانشگاهها بخصوص دانشگاه تهران روشن گردد، این موضوع هنوز مورد توجه قرار نگرفته است.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بارها در خصوص روشن شدن وضعیت سرپرستی دانشگاهها به وزارت علوم تذکر داده است اما هنوز هیچ اقدامی موثری از سوی وزارت علوم در این زمینه دیده نشده است.

وی گفت: انتظار داریم دکتر فرهادی وزیر علوم با درایتی که دارند، هرچه سریعتر دانشگاه‌هارا ساماندهی کنند و بلاتکلیفی موجود رفع گردد.

وی گفت: طبیعی است کسی که سرپرست است احساس موقت بودن می‌کند و در برنامه‌های بلند مدت وارد نمی‌شود و بسیاری از برنامه‌های دانشگاه روی زمین می‌ماند و حتی ممکن است خیلی از زیرمجموعه‌ها با وی همکاری لازم را نکنند.

وی با بیان اینکه باید گزینه مورد نظر برای ریاست دانشگاه تهران هرچه سریعتر به شورای انقلاب فرهنگی معرفی گردد، خاطر نشان کرد: این شرایط به نفع کشور نیست و دانشگاه‌ها را از رشد علمی دور می‌سازد.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
650
993
1636862
پنج شنبه، 30 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...