A+ R A-

هنوز ثبات به دانشگاه تهران باز نگشته است

 هنوز ثبات به دانشگاه تهران باز نگشته استمتاسفانه هیچ اقدام موثری در خصوص تسریع در انتخاب ریاست دانشگاه تهران از سوی مسئولین وزارت علوم صورت نگرفته است.

قاسم جعفری، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تذکرات مجلس در خصوص معرفی هرچه سریعتر ریاست دانشگاه تهران از سوی مسئولین وزارت علوم و تحقیقات مجلس جدی گرفته نمی‌شود و این جای بسی تاسف دارد که قدیمی‌ترین و بزرگترین دانشگاه کشور نزدیک به یک سال است که با سرپرست اداره می‌شود.

وی گفت: دانشگاه باید محل تولید علم و ایده پردازی باشد و نباید درگیر حاشیه سازی‌های سیاسی باشد، جای تعجب دارد که در بازه زمانی نزدیک به یک سال هیچ فردی برای معرفی و انتخاب ریاست این دانشگاه منتخب نشده است.

وی با بیان اینکه تاخیر در انتخاب ریاست دانشگاه تهران لطمه زیادی به برنامه‌های بلند مدت و دستاوردهای علمی این دانشگاه می‌زند، خاطر نشان کرد: چه بسا این غفلت رشد علمی و حتی جایگاه علمی این دانشگاه بزرگ را در سطح بین‌المللی تحت تاثیر قرار دهد لذا باز هم به مسئولین وزارت علوم تذکر می‌دهم در خصوص معرفی ریاست این دانشگاه سرعت بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
170
206
1622077
پنج شنبه، 09 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...