A+ R A-

با خداقوت به تیم مذاکره کننده جعفری: مذاکره کنندگان ایرانی در توافق نهایی دقت جدی داشته باشد

 با خداقوت به تیم مذاکره کننده  جعفری: مذاکره کنندگان ایرانی در توافق نهایی دقت جدی داشته باشدنماینده مردم بجنورد،گرمه،جاجرم،مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در توافق نهایی دقت جدی داشته باشد و از استفاده از کلمات ابهام‌آمیز به شدت پرهیز کند.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه خراسان‌شمالی، اظهار کرد: با توجه به این‌که طرف مقابل ایران در مذاکرات، در تفسیر جملات و کلمات حرفه‌ای است؛ بنابراین باید در استفاده از کلمات ابهام‌آمیز پرهیز شود.

وی ادامه داد: مذاکرات هنوز در مراحل اولیه تدوین است، در این صورت ایجاد ذوق و شوق تصنعی در میان مردم و ورود افراد به میدان، خیلی با فنون مذاکره و سیاست‌های آن سازگار نیست.

وی با «خداقوت به تیم مذاکره کننده» یادآور شد: در این مذاکرات دغدغه‌هایی وجود دارد که باید تیم مذاکره کننده در توافق نهایی بسیار دقت لازم را داشته باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در صورتی که گفته‌های وزیر امور خارجه کشور اصل قرار گیرد، این بیانیه دارای نکات مثبت و مفید است. صرف نظر از این‌که مسئله هسته‌ای برای مردم مهم است ،اما استقلال کشور نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تاکید بر این‌که «باید در موضوع پروتکل الحاقی حساب شده عمل کرد»، گفت: مخالفت مجلس در این موضوع هزینه بالایی برای کشور دارد و حال این‌که می‌توان از صنعت هسته‌ای در راهبرد اهداف صلح‌آمیز و در حوزه‌های صنعت و کشاورزی به درستی استفاده کرد.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
55
797
1639377
پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...