A+ R A-

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی: اشتغالزایی با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای میسر می‌شود

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی: اشتغالزایی با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای میسر می‌شودبه گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری امشب در جمع کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: اساسا ما کشور را گران اداره می‌کنیم و سرمایه‌های کشور به همین خاطر دارد هدر می‌رود.

وی ادامه داد: بودجه برای برنامه‌ها می‌گذاریم، اما معلوم نیست که کجا می‌رود و اصلا این شیوه درستی نیست.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم، گرمه در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبری همواره درباره سبک زندگی اسلامی و لزوم کار و تلاش منویات ارزنده‌ای داشته‌اند که باید برای توسعه و پیشرفت کشور آن را نصب‌العین قرار دهیم.

این مسئول با یادآوری اینکه در آموزه‌ها و تعالیم دینی به تلاش و زحمت توصیه و تأکید شده است، تصریح کرد: با این وجود احساس می‌شود که بعضاً جوانان ما تنبل شده‌اند و برای توسعه کشور نیازمند کار و تلاش و کسب آموزش‌های مختلف هستیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، مدرک‌گرایی را یک آفت برای جامعه خواند و گفت: سال گذشته 19 هزار نفر در آزمون‌های دکتری پذیرفته شدند.

وی با یادآوری اینکه اساسا این تعداد پذیرفته‌شده دکتری با توجه به توان دانشگاه‌ها قابل تامل است افزود: نتیجه مدرک‌گرایی بدون توجه به فراگیری آموزش‌ها ، بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، مسئله ای که اکنون با آن مواجه هستیم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم، گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اشتغال‌زایی با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای میسر می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات (1)

  • رحمانی

    سلام دکتر جان.کلنگ فنی وحرفه ای شهرستان رازوجرگلان به زمین خورد ولی متاسفانه زمین اختصاص یافته جای مناسبی نیست.انشاا... با پیگیری حضرت عالی هر چه زودتر افتتاح شود. باتشکراز زحمات شما به خصوص پیگیری های مستمر از محرومترین شهرستان استان. رازوجرگلان.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
255
650
1637117
جمعه، 31 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...