A+ R A-

از تکذیب شایعات پیرامون دانشگاه تهران تا انتقاد از عدم حضور فرهادی در جلسه کمیسیون آموزش

از تکذیب شایعات پیرامون دانشگاه تهران تا انتقاد از عدم حضور فرهادی در جلسه کمیسیون آموزشاز تکذیب شایعات پیرامون دانشگاه تهران تا انتقاد از عدم حضور فرهادی در جلسه کمیسیون آموزش

قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دستور کار امروز کمیسیون آموزش اظهار کرد: یکی از مباحثی که مطرح شد درباره دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران بود.

وی با اشاره به شایعات مطرح شده در برخی رسانه‌ها درباره این دانشکده افزود: به دلیل اینکه این رسانه‌ها نگاه سیاسی به این دانشکده‌ کرده بودند رئیس دانشگاه تهران به همراه برخی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه به این کمیسیون آمده و دغدغه‌های مطرح در این جلسه بیان شد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهمانان حاضر در جلسه امروز به این مسئله تاکید داشتند که هرگز به دنبال مباحث مطرح شده در این رسانه‌ها نبودند و قصد هیچگونه انحلالی در رابطه با این دانشکده ندارند .

وی با بیان اینکه کمیسیون نیز معتقد بود که از اقداماتی که می‌تواند حاشیه‌سازی کند، پرهیز شود ادامه داد: این گونه اقدامات آثار اجتماعی و سیاسی گوناگونی دارد و می‌تواند به سرنوشت مسئله بورسیه‌ها دچار شود.

جعفری درباره شایعه تخلیه کوی دانشگاه از دانشجویان متاهل بیان کرد: دغدغه ای که نمایندگان داشتند به دلیل سیاست‌های ابلاغی افزایش جمعیت و توجه به دانشجویان متاهل بود.

وی با بیان اینکه نیلی نیز تاکید کرد که این خبر صحت ندارد گفت: در این جلسه نیز اعضای کمیسیون بازهم از عدم حضور وزیر علوم گلایه داشتند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
110
210
1622227
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...