A+ R A-

جعفری با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب گفت: راه‌های نفوذ آمریکا را باید با اقتصادمقاومتی بست.

جعفری با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب گفت:  راه‌های نفوذ آمریکا را باید با اقتصادمقاومتی بست.یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی معتقد است اگر می‌خواهیم راه‌های نفوذ آمریکا را ببندیم باید به اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشیم.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی خود از بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیداربا اعضای هیات دولت اظهار کرد: این‌که رهبری می فرمایند دشمنی آمریکا از ابتدای انقلاب تا به حال کم نشده است به این معنا است که آن‌ها در چند سطح برنامه‌هایی داشته‌اند که یکی از آن‌ها شرایط منطقه است که قطعا حساب کتاب‌هایی دارند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس تصریح کرد: امروز جریانات منطقه‌ای بسیار مهم هستند و می خواهند در یمن، سوریه و عراق بال‌های ما را بچیننند که ما قدرت پرواز نداشته باشیم.

وی همچنین با بیان این که ما نباید در میدان آن‌ها بازی کنیم، یادآور شد: تا جایی که امکان دارد باید از حاشیه پردازی پرهیز شود لذا حاشیه سازی از سوی کسانی که تریبون در اختیار دارند محتمل‌تر است.

این نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر این که امروز چه بخواهیم و چه نخواهیم در سطح جامعه حرف اول را حرف اقتصادی می‌زند، خاطرنشان کرد: نسخه مباحث اقتصادی را رهبری در اقتصاد مقاومتی بیان کردند و اگر ما بخواهیم راه های نفوذ آمریکا را ببندیم باید خودمان به نگاه اقتصادی درون زا یعنی همان اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشیم.

نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به این که رهبری می فرمایند نباید به آمریکا اعتماد داشته باشیم بیان کرد: این عبارت به معنای آن است که هر وقت به آمریکا اعتماد کردیم سرمان کلاه رفت بنابراین تا جایی که امکان دارد باید از فرصت‌ها استفاده کرده و راه‌های نفوذ آمریکا را ببندیم.

جعفری همچنین خاطرنشان کرد: صلابت و قاطعیت در بحث تعاملات بین المللی از محوری ترین موضوعاتی است که باید هم مسئولان اقتصادی کشور و هم دیپلمات‌ها به آن توجه مهم داشته باشند.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
229
650
1637091
جمعه، 31 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...