A+ R A-

جعفری در گفت‌وگو با فارس: هجمه‌ها به شورای نگهبان با اهداف تبلیغاتی در انتخابات و مهندسی افکار عمومی صورت می‌گیرد

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: هجمه‌ها به شورای نگهبان در آستانه انتخابات مبنای حقوقی ندارد و این کار با هدف مهندسی افکار عمومی از طریق مظلوم‌نمایی و در ادامه فعالیت‌های تبلیغاتی برخی کاندیدها انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: هجمه‌ها به شورای نگهبان با اهداف تبلیغاتی در انتخابات و مهندسی افکار عمومی صورت می‌گیرد
 

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به برخی فضاسازی‌ها در آستانه انتخابات در مورد شورای نگهبان از سوی برخی جریانات، اظهار داشت: مسائلی که این جریانات و گروه‌ها در مورد شورای نگهبان مطرح می‌کنند مبنای حقوقی ندارد و تنها می‌توان آن را یک تاکتیک و در راستای اهداف انتخاباتی تلقی کرد که با مظلوم‌ نمایی به دنبال تأثیرگذاری بر افکار عمومی هستند.

وی افزود:‌ این فضاسازی‌ها تنها در یکی دو سال گذشته نبود و از حدود 16 سال قبل ما شاهد اینگونه اظهارنظرها در مورد شورای نگهبان از سوی برخی از افراد و جریان‌ها بوده‌ایم که با عنوان مثال مطرح می‌کنند که 6نفر برای سایرین تصمیم می‌گیرند و نظر این 6 نفر بر سایرین ترجیح دارد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: این افراد به دنبال مهندسی افکار عمومی هستند و هجمه به شورای نگهبان بخشی از برنامه تبلیغاتی و انتخاباتی آنهاست و در صدد هستند تا این مطلب را به جامعه القاء کنند که ما افراد مفیدی هستیم و یک عده‌ای نمی‌خواهند ما به شما خدمت کنیم.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: اینگونه افراد در صدد هستند تا در مرحله اول کاندیداهایی تحت فشار از سوی شورای نگهبان تأیید شوند و در مرحله دوم قدرت چانه‌زنی خود را با این فضاسازی‌ها برای تأئید کاندیداهای مورد نظر بالا ببرند و در مرحله سوم به فرض اینکه کاندیداهای مورد نظر تأیید نشوند نتیجه این فشارهای روانی باعث شود تا هم فکران خود را تقویت کنند تا آنها بتوانند رأی مردم را به دست آورند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
96
210
1622213
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...