A+ R A-

خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی نیازمند وحدت میان مسلمانان است

خبرگزاری فارس: خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی نیازمند وحدت میان مسلمانان استنماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی وحدت را نیاز اساسی جامعه اسلامی دانست و گفت: به طور قطع وحدت میان مسلمانان سبب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و در رأس آنها استکبار جهانی می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری ظهر امروز در جمع شماری از مردم شیعه و سنی اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) عامل وحدت میان مسلمانان بود از این رو همه ما به عنوان پیروان آن حضرت و دین اسلام باید برای تقویت وحدت تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: به طور قطع وحدت و اتحاد بیش از پیش میان مسلمانان، سبب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان مسلمانان و در رأس آنها استکبار جهانی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه وسملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اهل سنت و اهل تشیع می‌بایست با وحدت و همدلی کامل زیر پرچم اسلام در پیشبرد کامل اهداف نظام اسلامی تلاش کنند.

وی از هفته وحدت نماد یکپارچگی میان مسلمانان یاد کرد و بیان داشت: هفته وحدت از ابتکارات امام راحل و به عنوان نماد وحدت برادران اهل سنت و تشیع با یکدیگر است.

جعفری اظهار کرد: اساساً بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با مدیریت عالمانه و مبتنی بر تعالیم اسلامی مظاهر وحدت را میان امت اسلامی برجسته ساختند که یکی از آنها هفته وحدت است.

وی با اشاره به ویژگی‌های پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) الگوی رحمت، وحدت، مهربانی و گذشت بودند؛ از این رو همه مسلمانان می‌بایست افتخار کنیم که تابع پیامبر بزرگ اسلام هستیم.

جعفری بیان داشت: اساساً همه مسلمانان باید در کنار هم دیگر به منظور اعتلای دین اسلام تلاش کنند.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت مسلمانان گفت: به طور حتم وحدت بین قومیت و مذاهب مختلف در کشورمان سبب دلسردی دشمنان شده است.

وی همچنین بر خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم تأکید کرد و افزود: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران نوعی عبادت است، به همین منظور مدیران و کارکنان دستگاه‌ها به منظور پیشبرد اهداف نظام اسلامی باید تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
109
210
1622226
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...