A+ R A-

نماینده مردم بجنورد در مجلس: همه باید در چارچوب قانون حرکت کرده و به قانون تمکین کنند

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با برشمردن جایگاه مجلس و نمایندگان در کشور گفت: همه باید در چارچوب قانون حرکت کرده و به قانون تمکین کنند.

خبرگزاری فارس: همه باید در چارچوب قانون حرکت کرده و به قانون تمکین کنند
 

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری امشب در آیین گرامیداشت سالگرد مرحوم محمد کاملی، پیرترین رزمنده خراسان شمالی تصریح کرد: انتخاب هر فرد منتخب به‌منزله قبول مسئولیتی بسیار سنگین و خطیر در این عرصه خدمتگزاری است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان،‌ راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی  گفت: اساسا حضور در این عرصه چیزی جز خدمتگزاری بی‌منت برای جامعه ایران اسلامی نیست.

وی بیان داشت: به‌طور حتم احترام به اصول و ارزش‌های اساسی نظام اسلامی و ترجیح مصالح عمومی از اصولی بوده که باید نماینده مجلس بدان توجه کند.

جعفری همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به اخلاق انتخاباتی هم تاکید کرد.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور باید به اخلاق در انتخابات توجه شود.

وی با اشاره به‌ضرورت پرهیز از تخریب نامزدها بیان داشت: همه باید در چارچوب  قانون حرکت کرده و به قانون تمکین کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان،‌ راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی همچنین ارائه برخی وعده‌ها غیرممکن در عرصه انتخابات را یک آسیب عنوان کرد.

وی گفت: ارتقای منطقه‌ای از روستا به بخش و یا شهر که اساسا شرایط اولیه را نداشته ازجمله این موارد است ازاین‌رو باید به سمتی برویم تا این وعده‌ها به مردم داده نشود.

جعفری حضور حداکثری مردم در دو انتخابات پیش رو را نیز مهم خواند و تصریح کرد: به‌طورقطع حضور پرشور مردم در این عرصه بر مقبولیت بیش‌ازپیش بین‌المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌افزاید.

وی در بخش دیگری ضرورت پاسداشت خدمات افرادی که عمر خود را در خدمت به‌نظام اسلامی بوده و در جنگ تحمیلی حضور داشته‌اند را برشمرد و افزود: مرحوم کاملی ازجمله این افراد بوده که به‌عنوان مسن‌ترین رزمنده خراسان شمالی با حدود شصت‌وپنج ماه حضور داوطلبانه، دین خود را به‌نظام ادا کرد.

این آزاده بیان داشت: مرحوم کاملی به همراه فرزندان خود در تمامی مناطق عملیاتی در خط مقدم و برخی از عملیات‌ها همانند کربلای چهار و پنج و فتح خرمشهر حضور بسیار موثری داشته است.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
252
650
1637114
جمعه، 31 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...