A+ R A-

تلاش قدرت‎طلبان داخلی برای حذف "بسیج" از حضور در عرصه‎های مختلف

تلاش قدرت‎طلبان داخلی برای حذف قاسم جعفری نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج عنوان کرد: بسیج از یادگاران بسیار خوب حضرت امام است و مردمی بودن آن عامل استمرار آن شده است.

جعفری با اشاره به حضور بسیج در عرصه‎ها و ابعاد مختلف تاکید کرد: اگر روحیه بسیجی نبود شاهد پیشرفت کشور در عرصه‎های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و ... نبودیم و درحالی که بخشی از دولت شعار می‎دهد و در عرصه اقتصادی عملیات درستی را انجام نمی‎دهند، بسیج با تمام تلاش خود در عرصه حاضر است.

وی در ادامه اظهار داشت: شاهد این هستیم که یک طیفی از افراد در جامعه که بعضا یک سابقه‎ای در انقلاب دارند، یک هژمونی قدرتی را ایجاد کردند که ما خودمان انقلاب را ایجاد کردیم و این انقلاب از آن ماست و می‎خواهند اعلام نشده جامعه طبقاتی باقی بماند و از آنجایی که بسیج در خود همه اقشار را جای داده حلقه و زنجیره قدرت این طیف را که به عنوان سپر خود ساخته‎اند درهم می‎شکند وچون این گونه فکر می‎کنند که وقتی بسیج و مردم وارد صحنه شوند ممکن است به ضرر آنها باشد، لذا این مسئله را نمی‎پسندند و از این رو درصدد حذف آنها برمی‎آیند.

نماینده سابق مجلس در ادامه این مطلب بیان کرد: از سویی دشمنان خارجی نیز فکر می‎کنند اگر می‎خواهند نظام را دچار چالش جدی کنند، باید بال و پر نظام را که نهادهای انقلابی از جمله بسیج را که در راستای تراز نظام اسلامی تمدن‎ساز حرکت می‎کنند بزنند و تلاش را بر این دارند که یک دوقطبی در جامعه ایجاد کنند و نهادهای انقلابی از جمله بسیج را مانع بخشی از توسعه بدانند.

جعفری در خاتمه خاطر نشان کرد: با حضور پررنگ و همه جانبه و مفید بسیج در همه ابعاد این چالش‎ها را می‎شود پشت سر گذاشت، بلکه این مسائل می‎تواند مصداق این ضرب المثال" عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد" شود./

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
116
210
1622233
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...