A+ R A-

ائتلاف قالیباف و رئیسی برای تغییر شرایط به نفع مردم ایجاد شد

ائتلاف قالیباف و رئیسی برای تغییر شرایط به نفع مردم ایجاد شدنماینده معین جبهه مردمی نیروهای انقلاب در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد با تشریح و تبیین اتحاد شکل گرفته در جبهه انقلاب گفت: این ائتلاف و اتحاد ایجاد شده در ادامه حرکت سراسر بصیرت دکتر قالیباف در استمرار نگاه انقلابی و ایثارگرانه ایشان بوده است که قطعا در راستای کمک به جبهه انقلابی مومن بوده است.

قاسم جعفری با بیان اینکه ائتلاف ایجاد شده نشان از بلوغ سیاسی جبهه انقلاب بوده است و گفت: برخی جفاکاران فکر می کردند که برخی ها با احساس وظیفه غیر منطقی عرصه را بر جبهه انقلاب سخت خواهند کرد اما این بار بر اساس عقل و منطق بعد از رقابت های انتخاباتی واقعی این اجماع حاصل شد.

وی با اشاره به تاثیر اجماع میان حجت الاسلام رئیسی و قالیباف در جبهه انقلاب افزود: ائتلاف ایجاد شده در جهت تجمیع نیروها و انگیزه و ایمان نیروهای انقلاب برای تغییر شرایط به نفع مردم اتفاق افتاده است.

قاسم جعفری ناراحت شدن دشمنان داخلی و خارجی از این انصراف را از دلایل ای ن تصمیم دانست و گفت: خدا قوت به آقای قالیباف و تمامی افرادی که به گفتمان انقلاب کمک می کنند و ان شالله با ایجاد وحدت در خراسان شمالی و اجماعی زیبا در ستاد های آقایان رئیسی و قالیباف به سمت تغییر وضعیت به نفع مردم و انقلاب و اسلام و مقاومت حرکت خواهیم کرد.

گفتنی است ساعتی پیش محمد باقر قالیباف یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با انتشار بیانیه ای ائتلاف خود با حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی اعلام کرد و از همه هواداران خود خواست تا به آقای رئیسی رای بدهند./

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
177
650
1637039
جمعه، 31 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...