A+ R A-

انتخاب فرهاد رهبر حرکتی رو به جلو برای تحقق منویات رهبری در خصوص علم و فناوری است

انتخاب فرهاد رهبر حرکتی رو به جلو برای تحقق منویات رهبری در خصوص علم و فناوری استقاسم جعفری سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پیرامون انتخاب رئیس جدید دانشگاه آزاد گفت: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی انتخاب فرهاد رهبر را برای ریاست دانشگاه آزاد گزینه مناسبی می‌داند.

وی شخصاً در مراتب علم و دانش صاحب فضل است و این مسئله علاوه بر مسئله تجربه مدیریتی وی بر اصلی‌ترین دانشگاه کشور یعنی دانشگاه تهران به مدت 7 سال است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: برای ده‌ها هزار عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد مایه خرسندی است که فردی با چنین خصوصیاتی که فرهاد رهبر دارد، سکاندار این مرکز علمی باشد.

جعفری تاکید کرد: از سویی جایگاه مدیریتی فرهاد رهبر در نهادهایی مانند سازمان برنامه و بودجه و تجربه متراکم وی فرصتی استثنائی برای حرکت رو به جلو دانشگاه آزاد در تحقق سیاست‌ها و منویات علمی و فناوری رهبری معظم است که این مهم هم با همکاری و همدلی و همراهی تمام ارکان دانشگاه به ویژه اعضای هیات علمی به دست خواهد آمد.

وی ادامه داد: فرهاد رهبر علاوه بر همه این مسائل یک نیروی ارزشی و پا بر رکاب ارزش‌های انقلاب است و از همین لحاظ هم باید به هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد باید تبریک گفت.

جعفری ادامه داد: ان‌شاءالله دانشگاه آزاد با همراهی نیروهای داخلی و در صورت لزوم از سایر بخش‌ها، بتواند بهترین کمک را در این شرایط برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشد.

عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان گفت: علم و دانش امروز حرف اول را در معاملات داخلی و منطقه‌ای می‌زند و ما چاره‌ای نداریم که در منطقه پیشگام باشیم و این می‌طلبد که با روحیه جهادی که در فرهاد رهبر و همکارانش سراغ داریم این اتفاق رخ دهد.

وی در خاتمه گفت: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی از این تغییرات و تحولات در دانشگاه آزاد استقبال می‌کند و امیدواریم هم مجلس و هم دولت به این دانشگاه کمک کنند و ان‌شاءالله همانگونه که ما اطلاع واثق داریم شورای عالی انقلاب هم رأی اعتماد را به فرهاد رهبر خواهد داد./

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
190
235
1638715
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...