A+ R A-

وزاری دولت دوازدهم باید تخصص و تجربه لازم را داشته باشند / کرسی وزارت جای آزمون و خطا نیست

وزاری دولت دوازدهم باید تخصص و تجربه لازم را داشته باشند / کرسی وزارت جای آزمون و خطا نیستدکتر قاسم جعفری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بجنا، در خصوص ملاک هایی که رئیس جمهور بایستی در انتخاب وزار توجه داشته باشد، گفت: وزاری که معرفی می شوند بایستی هم ویژگی های عمومی و تخصصی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه وزاری که معرفی می شوند بایستی به اسلام و ولایت فقیه اعتقاد داشته باشند، افزود: وزاری پیشنهادی دولت باید در سلامت اخلاقی و خوش نام باشند.

وی تصریح کرد: کرسی وزارت جای آزمون و خطا نیست و باید کسانی انتخاب شوند که در همان حوزه کاری تجربه و تخصص لازم را داشته باشند.

دکتر جعفری در ادامه بیان داشت: همچنین وزاری پیشنهادی بایستی به لحاظ سنی طوری انتخاب شوند که آن انگیزه لازم برای کار و فعالیت را داشته باشند.

وی اظهار داشت: وزیر که انتخاب می شود باید در حوزه کاری خود از یک نفوذ معنوی برخودار باشد و با جامعه هدف کاری خود آشنا باشند.

وی افزود: بعضی از وزرا جزئی نگر هستند و فقط حوزه کاری خود را می بینند و سایر بخش ها را زمین می زند که بخش خودشان پیشرفت داشته باشد.

نماینده اسبق مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزار باید کسانی باشند که با ملاک شایسته سالاری زیر مجموعه های خود را انتخاب کنند./

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
560
235
1639085
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...