A+ R A-

خبرگزاری فارس/ما موش آزمایشگاهی آمریکا و انگلیس نیستیم/ هیچ کس به اندازه رهبر انقلاب دلسوز مردم نیست99/10/24

خبرگزاری فارس/ما موش آزمایشگاهی آمریکا و انگلیس نیستیم/ هیچ کس به اندازه رهبر انقلاب دلسوز مردم نیست99/10/24

سخنگوی کانون دانشگاهیان گفت: امروز آمریکا در مقابله با کرونا فاجعه‌بارترین وضعیت را دارد، اگر در تولید واکسن موفق هستند آن را بر مردم خود آزمایش کنند، چرا مردم ایران تبدیل به موش آزمایشگاهی آمریکا و انگلیس شوند.

 

قاسم جعفری سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره عدم واردات واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی گفت: بی شک رهبر معظم انقلاب از هرکسی برای مردم ما دلسوزتر است. شما در بحث تقدیر از پرستاران و پزشکان در ماجرای کرونا و همچنین تقدیر از محققان دیدید که چقدر نسبت به سرنوشت مردم و زحماتی که کادر درمان و مدافعان سلامت می کشند، حساس هستند.

وی افزود: نکته‌ اساسی که وجود دارد این است که ما اگر سلامت مردم را می‌خواهیم باید مراقبت کنیم و اجازه ندهیم واکسن های نامطمئن روی مردم ما آزمایش شود. به هر حال دفع ضرر محتمل واجب است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: در سال‌های گذشته و از زمان مشروطه تا تاکنون روشن است که آمریکا و انگلیس به نفع ما کاری انجام نداده اند و خیرخواهی نسبت به مردم ما نداشته اند و اگر همکاری بوده آنها به دنبال پهن کردن دام هستند

وی با اشاره به ماجرای خون‌های آلوده ورود آنها از فرانسه به ایران در اوایل دهه 60 گفت: مومن از یک سوراخ 2 بار گزیده نمی‌شود. در جریان تحریم‌ها اگر آنها دلسوز ما بودند، مواد اولیه دارو را تحریم نمی‌کردند. جنبه انسانی برای آنها مطرح نیست.

جعفری تاکید کرد: امروز آمریکا در مقابله با کرونا فاجعه‌بارترین وضعیت را دارد، اگر در تولید واکسن موفق هستند آن را بر مردم خود آزمایش کنند. چرا مردم ایران تبدیل به موش آزمایشگاهی آمریکا و انگلیس شوند.

وی با بیان اینکه هیچ دلیلی برای اعتماد به آمریکا و انگلیس وجود ندارد، اظهار داشت: نگاه رهبری انقلاب این است که توان داخلی را نادیده نگیریم. واکسن بومی ما دیدید در صادقانه‌ترین شرایط تزریق شد و طبق گزارشات موفق بوده است

این استاد دانشگاه تاکید کرد: موضع‌گیری خوب وزارت بهداشت هم قابل تقدیر است. البته برخی از جریانات مسائل عام را فدای نگاه‌های کوتاه‌مدت جناحی کردند که این در درازمدت به نفع ملت نیست و باید مسیر خود را اصلاح کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
90
206
1621997
پنج شنبه، 09 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...