A+ R A-

پایگاه خبری راه شلمچه/" در باب ورود آیت الله رییسی "1400/02/22

 

با  آغاز موعد ثبت نام برای  ریاست جمهوری و داغ شدن تنور انتخابات باید گفت ؛خدا را شکر که همه چیز خبر از آمدن دکتر رییسی به صحنه انتخابات دارد . اما نباید یادمان برود که :پایگاه خبری راه شلمچه/

 

خداوند مقلب القلوب است و ان شاء الله دل ها را به سوی مصداق اصلح رهنمون گردد .

اینک موعد تلاش و کوشش است هم برای مشارکت حد اکثری و هم انتخاب بهتر و اصلح .پس به تعبیری

گوشه ای منشین به کوشش درا

 " لیس للانسان الا ما سعی "

وظیفه نخبگان و فرهیختگان و دلسوزان اسلام و انقلاب و دوستداران واقعی مردم و بویژه طلاب و فضلای حوزه  ،  اساتید انقلابی و مومن دانشگاه و گروه های مرجع مثل فرهنگیان و دانشجویان در روشنگری بسی سنگین است . خام اندیشی است که توهم زده گردیم و خوش باورانه فکر کنیم خطر راهزنان و بوق های رسانه ای و استادان جنگ روانی رفع شده است . امروز بشر طغیان زده از کاهی کوه می سازد دلبری را دیو و دیوی را دلبر می کند .

نکته زیبای ماجرا این است که امسال برای اولین بار جریان از پایین به بالا در عالم واقع و نه ادعا شکل گرفت . برای مثال در دی ماه ۹۹ جامعه دانشگاهی پیشقدم درخواست و طلایه دار ایجاد پویش دعوت شد و به رغم تحاشی بزرگان پدر سالار و لایه های پیرامونی شان مقاومت کرد تا آن که حرکت همگانی گردید و اینک خدا را شکر همگان تمکین کردند .

ضمن سپاس از جریاناتی چون " شورای ائتلاف " " شورای وحدت " و .. با اطلاع از آنچه در جلسات این جریانات گذشته است واقعا می شود شهادت داد که اقای رییسی را به لطف حق  مردم آورده اند و نه تشکل ها .

پس همراهی جریانات  ، احزاب و تشکل های سیاسی را با سیل خروشان مردمی باید به فال نیک گرفت .

معنای این ماجرا آن است که دکتر رییسی در صورت انتخاب که امید است خداوند به خیر و خوبی مقدر کند مدیون هیچ فرد و جریانی نیست . اما ان شاء الله همگان بدون انتظار او را کمک خواهند کرد .

اینک بر همه ما ضروری است که با انتقال به گام بعد از دعوت ، به محتوای برنامه اجرایی و تبیین کارنامه نیکو و طلایی آیت الله رییسی بپردازیم و بدون تعرض به سایر عزیزان که وارد صحنه شده اند با مشی و منش ایجابی کارها را به پیش ببریم .

این بار باید اخلاق انتخاباتی مبتنی بر آموزه های دینی تجلی عملی یابد تا مردم رجعت به آرمان های اولیه انقلاب را  در  ضمن زندگی با امکانات شرایط و  شاخص های قرن پانزدهم  با همه  وجود ببینند و باور کنند .

و..

امید است که خداوند همگان را به خیر و صلاح و رای سدید و اتقان صنع و عمل صحیح رهنمون گردد . ان شاء الله .

 

با مردم تا اوج"

کانال اطلاع رسانی و بیان دیدگاه های آزاده سرافراز، #دکتر_قاسم_جعفری،نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی،معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مذاهب اسلامی ...

آدرس:

https://t.me/bamardomtaouj

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
210
206
1622117
پنج شنبه، 09 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...