A+ R A-

خبرگزاری فارس؛برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فضای مجلس را نسبت به وی مثبت خواهد کرد.1400/08/19

 

معاون نظارت معاونت پارلمانی رئیس جمهور با اشاره حضور گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با ارائه برنامه های آقای فیاضی به نمایندگان، فضای مجلس نسبت به وی مثبت خواهد شد.

برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فضای مجلس را نسبت به وی مثبت خواهد کرد

قاسم جعفری معاون نظارت معاونت پارلمانی رئیس جمهور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به معرفی مسعود فیاضی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور و حضور وی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای ارائه برنامه ها گفت: حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون بر خلاف واکنش احساسی اولیه پس از اعلام وصول نامه آقای رئیسی، مثبت بود.

وی افزود: از مجموع نمایندگانی که پس از سخنان اولیه گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش صحبت کردند بیشتر موافقت صریح یا تلویحی احساس می شد و برخی هم بیشتر در مقام توضیح و طرح سوال یا تشریح شرایط سخت آموزش و پرورش بودند و می خواستند بدانند برنامه های پیش بینی شده وزیر برای آن، چیست.

جعفری تاکید کرد: در مجموع می توان گفت که مخالفت صریحی با آقای فیاضی در کمیسیون ابراز نشد. حدس ما این است که محصول جمع بندی کمیسیون آموزش و تحقیقات نسبت به آقای فیاضی مثبت خواهد بود.

معاون نظارت معاونت پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: بیشتر دوستان موثر مجلس هم معتقدند اگر وزیر در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها حضور یابد احتمالا جوکلی با توضیحات ایشان و آشنایی بیشتر متفاوت خواهد شد.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
119
210
1622236
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...