A+ R A-

خبرگزاری فارس؛حضور وزیر کار در کمیسیون اجتماعی مجلس می‌تواند منجر به تصمیمات خوبی برای بازنشستگان شود؛1401/03/18

معاون هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با اشاره به نشست آینده اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیر کار گفت: این نشست فرصت مناسبی است که می‌تواند منجر به رایزنی مناسب و اتخاذ تصمیمات خوب برای بازنشستگان شود.

خبرگزاری فارس؛حضور وزیر کار در کمیسیون اجتماعی مجلس می‌تواند منجر به تصمیمات خوبی برای بازنشستگان شود؛1401/03/18

 

قاسم جعفری معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست آینده اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیر کار و رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: اظهارات رئیس محترم کمیسیون اجتماعی مجلس مبنی بر دعوت از وزیر محترم کار و رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور در روزهای اول بازگشایی مجلس و بعد از تعطیلات دو هفته‌ای نمایندگان در راستای وظیفه نظارتی‌ای است که نمایندگان مجلس دارند و فرصت مناسبی خواهد بود که وزیر محترم و سایر مسئولین دعوت شده سیاست‌های دولت را در خصوص موضوع بازنشستگان عزیز و نحوه افزایش حقوق آنها را توضیح دهند و تبیین کنند.

وی افزود: طبیعتاً نظرات نمایندگان محترم و عزیز هم می‌تواند کمک کننده باشد و شنیدن نظرات نمایندگان محترم اصناف مختلف بازنشستگان هم در همین راستا قطعا مفید خواهد بود.

جعفری تصریح کرد: رایزنی بین قوا، به‌ویژه مجلس و دولت در مسائل جاری همواره مثبت بوده و همیشه منجر به تصمیمات بهتر و چکش‌کاری شده است و در نهایت منجر به این خواهد شد که جامعه هدف راضی تر شود.

معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری اضافه کرد: ما فکر می‌کنیم که این موضوع یک مسئله عادی و طبیعی است که مجلس انجام می‌دهد دولت هم همواره از این موضوع استقبال و استفاده می‌کند.

جعفری تصریح کرد: طبیعتا کاری که دولت سیزدهم در خصوص عزیزان بازنشسته و همچنین مشمولین قانون تامین اجتماعی کرده کار بزرگی است که قبلاً اتفاق نیفتاده اما طبیعتاً ملاحظاتی هم که عزیزان بازنشستگان ما و سایر اصناف دارند با گوش جان شنیده می‌شود و دولت همیشه طرفدار این بوده که در حد مقدورات و توان خودش در کنار همه عزیزان هدف در بخشهای مختلف باشد.

معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری اظهار داشت: به نظر می‌رسد این نشست یک نشست طبیعی و فرصت مناسبی است که می‌تواند به خوبی منجر به رایزنی مناسب و اتخاذ تصمیمات خوب شود.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
705
235
1639230
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...