A+ R A-

فرض کنید موکب رییس محترم جمهور به فلان استان رفته باشد و به مردم بگویند به دلیل شلوغی‌دفعه بعد بیایید

فرض کنید موکب رییس محترم جمهور به فلان استان رفته باشد و به مردم بگویند به دلیل شلوغی‌دفعه بعد بیاییددیشب برخی شبکه های رادیویی تا صبح علی الطلوع هر چند دقیقه به قول خودش دو اطلاعیه مهم را اعلام می کرد:

۱ - مرز مهران بسته است

۲ - موکب های اربعین هیچ امکانی برای ارائه خدمت به زائران ندارند. لطفا برگردید برای سال بعد برنامه ریزی کنید.

یادم آمد دو سال پیش رهبری معظم طبق معمول منزل خانواده معظمی که چند شهید داشت رفته بودند مادر شهیدان با نگاه به سه عکس کنار طاقچه که یکی از دیگری گل تر و رشیدتر بوده آن ها را معرفی می کند و سپس رو به جوانی که در برش نشسته می گویند از دار دنیا همین یک جوان برای ما مانده او هم امسال به پیاده روی اربعین رفت که با توجه به نا امنی و انفجارات تا برگشت دل تو دلمان نبود. آقا شما نصیحتی کنید بدون اجازه ما نرود.

اینجا آقا کمی تامل می کنند و خطاب به مادر شهید می گوید ان شاء الله سال بعد دست شما را هم می گیرد و با هم می روید. به تعبیر ایشان اربعین اوج حرکت عاشوراست و این که دولت حد اقل زمینه ها را آماده نکند و بعد از رسانه ملی بخواهد اعلام کنند بخشی از مشتاقان سال بعد بیایند بسی سوال برانگیز است.

برای توضیح بیشتر فرض کنید موکب رییس محترم جمهور به فلان استان رفته باشد و به مردم بگویند به دلیل شلوغی‌دفعه بعد بیایید. و حال آن که با مسوولین حمل و نقل و پایانه ها قرارداد های ویژه بسته می شود.

خیلی صمیمانه عرض می کنم ضمن سپاس برای زحمات و خدمات انجام شده از دوست آزاده و خدومی چون مهندس اوحدی ریاست محترم سازمان حج و زیارت که سال ها در رکاب عزیز سفر کرده سید علی اکبر ابوترابی ره پیاده روی حرم تا حرم و خیل کاروانیان پیاده و پا برهنه عرفه از تنگه مرصاد تا مرز خسروی را شاهد بوده است انتظارات بیشتری هست.

چون او خود خوب می داند اربعین شور است و شعور .یک استراتژی با برد جهانی و فراتر از زمان که جماعت دین مدار و حق جو و اهل البیت محور در برابر اردوگاه خدا ناباوران و مظاهر جنگ با حقیقت در پیش گرفته است .اربعین حقیقتا بارزترین مصداق جهاد کبیر است./

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
701
235
1639226
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...