A+ R A-

خبرگزاری عصر اترک؛دکترای فقه و اصول مبانی اسلامی عنوان کرد:هدف آمریکا از تحریم ناجا، فروپاشی ارکان استحکام بخشی نظام ایران است۹۹/۰۳/۰۸

دکترای فقه و اصول مبانی اسلامی عنوان کرد:

هدف آمریکا از تحریم ناجا، فروپاشی ارکان استحکام بخشی نظام ایران است

 
قاسم جعفری گفت: دشمن پی برده که برای شکست مردم در ابتدا باید ارکان استحکام بخشی اش را شکست دهد بنابراین نیروهای نظامی کشور را تحریم کرده است.
هدف آمریکا از تحریم ناجا، فروپاشی ارکان استحکام بخشی نظام ایران است,
 

قاسم جعفری، دکترای فقه و اصول مبانی اسلامی و مدرس دانشگاه های تهران در گفتگو با خبرنگار عصراترک با محکوم کردن تحریم آمریکا علیه ناجا با اشاره به اینکه ماهیت و هویت انقلاب اسلامی ایران تقابل با ارباب سلطه و استکبار است، اظهار داشت: شعارهای انقلاب، مظلوم یاری و ظالم ستیزی بوده است.

وی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران را ایجاد امید برای مردم مظلوم و ستم دیده سراسر دنیا که سرنوشتشان را بهره کشی توسط استکباران می دانستند، است.

جعفری با اشاره به اینکه ایجاد بارقه امید توسط انقلاب اسلامی ایران در دل مردم سراسر دنیا برای ایستادگی در مقابل ظالمان باعث غضب استکبارعلیه انقلاب اسلامی شده است، گفت: دشمنان ایران اسلامی همه راه ها را طی کرده اند که بتوانند دژ مستحکم و سنگربندی اساسی کشور را از راه های مختلف همچون تجاوز نظامی،ایجاد درگیری های داخلی و شبیخون فرهنگی دچار اختلال کنند.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه دشمن باید در برخی موارد جدی گرفته شود، گفت: دشمنان در تحلیل شان درست تشخیص داده اند و به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران از یک استحکام درونی برخوردار است.

وی یادآور شد: استحکام درونی ایران بر پایه پشتوانه مردمی و مبتنی بر شاخص ها و آیتم های قدرت است و در واقع یکی از اصلی ترین این شاخص های قدرت نیروهای نظامی و انتظامی هستند.

جعفری نیروهای نظامی را به معنای امنیت کلی کشور خواند و افزود: نیروهای نظامی،  کشور را در برابر تهدیدات داخلی و خارجی حفظ می کنند و امنیت داخلی را نیز برعهده دارند.

وی یادآور شد: دشمن به این نتیجه رسیده که برای رسیدن به اهدافش چاره ای جز فروپاشی ارکان استحکام بخشی درونی نظام ایران را ندارد، بنابراین براساس بهانه های بی اساس اقدام به تحریم نیروی انتظامی کرده اند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه آمریکا با بهانه برخورد ناجا با معترضان اقدام به تحریم این نیرو کرده است، گفت: این در حالی است که عده ای از معترضان به بهانه گرانی بنزین از این فرصت برای به آتش کشیدن کشور با دستور خارجی و به صورت منظم و سازماندهی شده اقدام کردند، که نیروی انتظامی باید با این ها مقابله می کرد.

جعفری گفت: نیروهای انتظامی طبق فرموده امام علی (ع) در نهج البلاغه با اذن الهی دژهای نگه دارنده مردم، زینت بخش حکومت اسلامی، عزت دین و تامین کننده امنیت و آرامش برای مردم هستند، بنابراین دوام و قوام ملت جز در سایه نیروهای انتظامی نیست.

وی با بیان اینکه دشمن با دژ مستحکم کشور ایران و امنیت و آرامش در کشور مخالف است، افزود: هدف دشمنان تبدیل ایران به کشورهایی همچون سوریه، یمن  و افغانستان است.

جعفری با اشاره به اینکه ادامه مسیر ملت ایران بدون داشتن نیروهای قوی غیر ممکن است، گفت: دشمن نیز به این قضیه پی برده است که برای شکست مردم در ابتدا باید ارکان استحکام بخشی اش را شکست دهد بنابراین نیروهای نظامی کشور را تحریم کرده است.

این مدرس دانشگاه یادآور شد: با گذشت 41 سال از انقلاب اسلامی ایران دشمن زحمت زیادی برای کشور داشته است، اما همیشه از چالش های بسیار بزرگ، فرصت های بسیار بزرگ خلق می شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران در برابر تحریم هایی که لحاظ می شود، قطعا دچار مشکل می شوند، گفت:  اما دشمن با تمامی تحریم ها ، در سایه تدبیر و عمل صحیح مسئولین کشور در سطوح و قوای مختلف به هدف شومی که دارد،  نخواهد رسید.

جعفری با اشاره به اینکه وظایف متعددی در تامین امنیت و نظم برعهده ناجا است، گفت: تحریم ناجا توسط آمریکا نشان دهنده این است که دشمنان ایران با آرامش و امنیت کشور مشکل دارند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با تحریم ناجا به دنبال افزایش مفاسد اقتصادی و افزایش جرم هستند ، زیرا  بر این باور هستند که با افزایش جرم می توانند این نظام را شکست دهند.

این مدرس دانشگاه بیان داشت: قطعا تیر دشمن در تحریم ناجا هم به سنگ خواهد خورد ، هرچند زحماتی را برای کشور ایجاد می کند اما در پایان تبدیل به برکاتی برای کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه ناجا ماموریت های گسترده ای دارد، افزود: یکی از این ماموریت ها این است که با کمک سایر بخش های امنیتی همچون سپاه و وزارت اطلاعات بسیاری از توطئه های تروریسمی داخل کشور را برملا کرده و از ورود داعش به کشورجلوگیری کرده و هم زمان در مبارزه با قاچاق موادمخدر بسیار موفق عمل کرده بطوری که بازوی تروریستی استکبار را دچار اختلال کرده و باعث خشم دشمنان شده است.

 

انتهای پیام/ رحمانی

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
104
180
1620230
سه شنبه، 29 اسفند 1402

گالری تصاویر

No result...