A+ R A-

پیام تبریک/۱۷ مرداد،روز خبرنگار

بسمه تعالی

۱۷ مرداد ماه یاد آور نام طایفه ای از رندان بلاجوست که برای بیان واقعیت بی محابا به دل حادثه می زنند ....پیام تبریک/۱۷ مرداد،روز خبرنگار

   

۱۷ مرداد ماه یاد آور نام طایفه ای از رندان بلاجوست که برای بیان واقعیت بی محابا به دل حادثه می زنند .خبرنگار  راستین کسی است که می کوشد  واقعیات میدانی را مستند کند تا قاعده  تلخی که می گوید تاریخ را طرف پیروز ظاهری می نویسد به نفع حقیقت رنگ ببازد. خبرنگار متعهد هدهد صادق و مورد احترام آحاد جامعه است . قلم و زبان خبرنگار راست اندیش و رسالت باور بی شک مکمل بی بدیل تمام تلاش هایی است که گروه های عظیمی در عرصه اجتماع ، دانش و فرهنگ ، مدیریت و حکمرانی ، صنعت و اقتصاد و دفاع و امنیت و..متولی انجام آنند . تاریخ پر فراز و فرود انقلاب شکوهمند اسلامی ثابت کرده است که در هنگامه حوادث و چکاچک شمشیرها تا بروز فتنه های سیاسی و اجتماعی و نمایش سناریوهای جنگ نرم و شبیخون فرهنگی و فوران شعله های آتش آشوب و غوغا یک پای ثابت گشودن مشت دشمن و اعتلا بخشی کلمه حق بر باطل حضور کمی و کیفی خبرنگاران متعهد به مبادی دین و انقلاب و ایستاده بر جانب حراست از نوامیس پنجگانه ملک و ملت بوده است . خبرنگاران غیور ، شجاع و صادق و توانمند در یاری مظلومان و پنجه انداختن در پنجه ظالمان  جزء پیشگامان جامعه اند . خط تحریف و تحریم  با حضور آگاهی بخش خبرنگاران که برملاکننده توطئه بدسیرتان و بدخواهان ملت هایند به شکست و نافرجامی می انجامد. اگر خبرنگاران مبتکر ، هوشیار و پا به رکاب در کنار اندیشمندان روشنفکر و  فعالان حقیقت جوی فضای مجازی نبودند ماهیت نژاد پرستانه و هژمونی رو به افول رژیم سلطه طلب امریکا را چه کسی آشکار می ساخت ؟ نظام تک قطبی مبتنی بر لیبرالیسم و سرمایه داری افسار گسیخته که بنیان های خود را بر پایمالی حقوق اکثریت مردم دنیا بنا نهاده است ، در سایه تلاش خبرنگاران و فعالان رسانه های آزادی خواه و بیانگر حقایق به چالش کشیده شده است . خبرنگاران روشن ضمیر با سلاح برنده بیان و قلم خود فتنه جهان شمول داعش و سایر گروه های تکفیری ساخته دست پلید استکبار جهانی را به شکست فضاخت بار کشاندند و اقیانوس حضور مردم در قدردانی از سردار دل ها را در برابر چشمان عبرت بین دوست و دشمن نمایان کردند و بسیاری ناگفته های نیکوی دیگر که  بیان آن در شان خبرنگاران راستین و اصحاب رسانه های مردم محور نه تنها مبالغه نیست و بلکه سپاسی ناچیز در قبال تلاش های اثرگذار و پرفایده این قشر زحمت کش است . ماندگاری روزهای خوش انقلاب اسلامی ، تلخ و شیرین های دهه های پر تب و تاب گذشته بر ملت ایران ، ۸ سال دفاع مقدس ، تلاش های علمی ، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و حماسه های مدافعان حرم و پیروزی های جبهه مقاومت ، حضور پر بصیرت ملت ایران در حوادث مختلف و تمام آنچه که در صحنه های ملی و بین المللی و سایر عرصه تخصصی در آیینه تلاش پرشکوه خبرنگاران و تلاشگران رسانه اتفاق افتاده است . 

در این جا فرصت را غنیمت شمرده و ضمن گرامیداشت یاد خبرنگاران شهید و ایثارگر ۱۷ مرداد ماه را به تمام خبرنگاران استاده در کنار ملت ایران و تمامی مظلومان و آزادی خواهان عالم تبریک عرض می کنیم و امید است که متولیان امور در جهت حمایت های مادی و معنوی و تامین دغدغه های زندگی ،  شغلی  و حرفه ای این گروه عظیم از جمله بیمه های مورد نظر و غیره گام های عملی و جبران کننده بخشی از زحمات این عزیزان را بردارند. .

        قاسم جعفری / ۹۹.۵.۱۶

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
76
180
1620202
سه شنبه، 29 اسفند 1402

گالری تصاویر

No result...