A+ R A-

پیام تسلیت دکتر_قاسم_جعفری در پی ارتحال عالم بزرگوار آیت الله محمدی ری شهری

 پیام تسلیت دکتر_قاسم_جعفری در پی ارتحال عالم بزرگوار آیت الله محمدی ری شهری

به نام حی لایموت

قال رسول الله ص : اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة  لایسدها شیئ .

رحلت عالم مجاهد و دانشمند متتبع و محقق کم نظیر حضرت آیت الله محمدی ری شهری طاب ثراه ،ضایعه بزرگی بر پیکر جامعه ایمانی است که غمی سترگ در دل مردم دلداده به ارزش های دینی و انقلابی نشاند . ایشان در تمام فصول حیات اثرات انکار ناپذیری در بسط و نشر نظری و عملی معارف قرانی ، نبوی ص و اهل بیتی ع  داشتند . عالمی انقلابی که در یکی از سخت ترین شرایط انقلاب اسلامی سنگر امنیت را نگاهبان بود و فتنه ای عظیم را در راستای پیروی از امام ره و وفاداری به ولایت و امانت داری نسبت به آرمان های بلند نظام با لطف الهی ناکام نهاد . آن عالم بزرگ در هر موقعیتی که قرار گرفت در سایه اراده و ایمان همت و تدبیر رسالت خود را با زیبایی و جدیت انجام داد .روزهای سخت مبارزه با استبداد طاغوتی ، در مصدر قضا ، وزارت اطلاعات ، امیر الحاجی ، مجلس خبرگان رهبری ، تولیت آستان سید الکریم عبد العظیم حسنی سلام الله علیه و ..

یادگارهای قلمی و علمی  و آثار موسوعه ای پر شمار و با کیفیت آن بزرگوار و مراکز علمی و تحقیقی دانشگاهی و حوزوی ایشان قطعا صالحات باقیات و صدقه جاریه ای است که کما فی السابق با تربیت محققان و مبلغان دینی به غنای مکتب اهل البیت علیهم صلوات الله و بسط و نشر آن کمک خواهد کرد .

به عنوان یک شهروند درگذشت این عالم ربانی و یار ولایت را به ساحت قدسی حضرت حجت عج ، رهبری فرزانه انقلاب ، عموم مردم ، حوزه های علمیه و بیت مکرم و شاگردان و پرورش یافتگان محضر و مدرس آن مهاجر الی الله  تسلیت عرض می کنم و از درگاه احدیت برای ایشان غفران و رضوان و رحمات واسعه الهی و علو درجات را مسئلت دارم .

قاسم جعفری ۱۴۰۱.۱.۲

" با مردم تا اوج"

کانال اطلاع رسانی و بیان دیدگاه های آزاده سرافراز، #دکتر_قاسم_جعفری،معاون امور نظارت و هماهنگیِ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری،نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی،...

https://t.me/bamardomtaouj

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
170
206
1622077
پنج شنبه، 09 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...