A+ R A-

حوزه کاری بنده روابط فی مابین دو قوه است اما به حرمت درخواست های مردمی و برخی مسوولان که بر این باورند حقیر به مسوولان دسترسی دارم و به حکم علاقه به مردم و به عنوان یک شهروند ادای وظیفه کردم."

 

حوزه کاری بنده روابط فی مابین دو قوه است اما به حرمت درخواست های مردمی و برخی مسوولان که بر این باورند حقیر به مسوولان دسترسی دارم و به حکم علاقه به مردم و به عنوان یک شهروند ادای وظیفه کردم.

جلسه هماهنگی دکتر_قاسم_جعفری با دکتر سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور و گریزی به مسائل استان خراسان شمالی

 

 

این هفته سفر هیات دولت به آذربایجان غربی است .معمولا وظیفه ما ترتیب جلسه مجمع نمایندگان استان با معاون اجرایی رییس جمهور و مسوول اصلی مصوبات سفرها آقای دکتر مرتضوی است . در پایان  ۲۰ دقیقه ای را دو نفری در خصوص وضعیت مجلس و تعاملات فیمابین دو قوه حرف زدیم .از فرصت استفاده کردم و گریزی زدم به شرایط خراسان شمالی:

 ???? خراسان شمالی به لحاظ ترمیم و بهبود شاخص ها واقعا نیاز به توجه ویژه دارد .به دلایل مختلف انتظاراتی که رهبری معظم در سفر به استان نسبت به برنامه ریزی مسوولان ، اهتمام جدی و تخصیص بودجه برای شکوفایی و رشد منطقه ابراز داشتند بر آورد نشده است .

  ???? در کنار تصمیم صحیح دولت مبنی بر تکمیل طرح های نیمه تمام عدالت اقتضا می کند عنایتی هم به مناطق محروم تری بشود که در گذشته از وجود چنین طرح هایی محروم بوده اند .

???? گر چه به دلیل شرایط خاص رییس جمهور محترم نمی تواند به همه شهرستان ها سفر کند اما معمولا یک نقطه محروم را بازدید میدانی می کند . پیشنهاد مسوولان و مردم یکی از مناطق کم برخوردار  این است این نقطه شهرستان راز و جرگلان باشد هم محروم و هم مرزی است . این شهرستان طبق شاخص های بانک مرکزی جزء بیست شهرستان محروم کشور است. البته فراموش نکنیم مردم قدرشناس این منطقه خدمات بی نظیر نظام در چهار دهه ی گذشته را واقعا شاکرند 

????پروژه راه بجنورد ، شیرین دره راز غلامان پرسه سو در مدار توسعه این شهرستان مرزی و محروم بسیار اثرگذار خواهد بود

???? مردم شهرستان ۷۰ هزار نفری همچنان در حسرت یک بیمارستان هستند ان شاء الله در این سفر سهم مناسبی برای این خطه با مردم نجیب و دوست داشتنی به همت مسوولان ملی و منطقه ای کاری در خور انجام شود .

???? البته زیر ساخت های فرهنگی و آموزشی  ( آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی ..) کشاورزی و صنعت کل استان نسبت به میانگین کشوری اصلا خوب نیست . و امور زیربنایی مثل جاده ، آب و نیز بهداشت و سلامت و محیط زیست و گردشگری و...هم عنایت ویژه می خواهد .

البته حوزه کاری بنده روابط فی مابین دو قوه است اما به حرمت درخواست های مردمی و برخی مسوولان که بر این باورند حقیر به مسوولان دسترسی دارم و به حکم علاقه به مردم و به عنوان یک شهروند ادای وظیفه کردم .

 

" با مردم تا اوج"

کانال اطلاع رسانی و بیان دیدگاه های آزاده سرافراز، #دکتر_قاسم_جعفری،معاون امور نظارت و هماهنگیِ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری،نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی،...

 

https://t.me/bamardomtaouj

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
160
210
1622277
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...