A+ R A-

شب شهادت امام جعفر صادق ع مفسر شریعت نبوی ص و مبین مذهب اهل البیت علیهم السلام را تسلیت می گویم .

شب شهادت امام جعفر صادق ع  مفسر شریعت نبوی ص و مبین مذهب اهل البیت علیهم السلام را تسلیت می گویم .

 

برخی آن امام همام را  با عنوان موسس مذهب و برخی به عنوان رییس مذهب یاد می کنند . باور ما این است که هیچ جزئی از مذهب جعفری جدای از اصل دین اسلام و شریعت محمدی ص نیست پس  هم موسس  و هم رییس مذهب شخص رسول اعظم ص حضرت محمد مصطفی ص است  و اما امام صادق ع که همه علمای دین به شاگردی حضرتش افتخار می کنند و حتی روسای مذاهب چهارگانه اهل سنت بی یا با واسطه از محضرش بهره برده اند ؛ قطعا به مصداق «الراسخون فی العلم » مبین و شارح خلف و شایسته شریعت سهل و سمحه و کامل و جامع اسلام است .

البته جا دارد که از حادثه فرهنگی بزرگی که امروز شاهد استمرار و جریان و جوشش نشاط بخش آن در ورزشگاه آزادی بودیم هم یادی کنیم .« سلام فرمانده » من این واقعه را فتح فرهنگی بزرگ می خوانم . رودهای انسانی که از چند نسل انقلاب سرچشمه گرفته بود و در غرب تهران دریای پیوند نسل ها را با رشته انتظار مقدس و سلام به ذخیره خدا در زمین تجلی بخشید . سلام بر دل های دریایی فرزندان غیور این سرزمین . سلام بر دست های آسمانی نوباوگان وطن ! سلام بر نگاه های پاک کوچک های بزرگی که خود را ذخیره های دهه نودی ولایت می دانند و حماسه یاری بقیة الله الاعظم  را همدل و همنوا می سرایند . سلام بر آنانی که اسطوره افسانه ای ایران زمین قاسم سلیمانی در وجودشان آیینه وار تکثیر شده است و اینک در عصر اضطراب اندیشه ها و در سرزمین جنگ اراده ها با عزمی خدایی و همتی به بلندای آسمان ها همه قهرمانان کارتونی و ابهت پوشالی آنان را که مزین به مظاهر و جلوه های خیره کننده دنیایی است  به تحدی و هماوردی تمدنی فرا خواندند . سلام بر شما ای نسل زندگی و رویش دوباره انتظار سبز مهدوی ، درودتان باد ای عهد بستگان با منجی و رهروان طریق خوبان و خوبی ها !

 

" با مردم تا اوج"

کانال اطلاع رسانی و بیان دیدگاه های آزاده سرافراز، #دکتر_قاسم_جعفری،معاون امور نظارت و هماهنگیِ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری،نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی،...

https://t.me/bamardomtaouj

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
204
381
1637447
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...