A+ R A-

« یادداشت های نماز جمعه ای ۱۴۰۱.۷.۲۹ »

 « یادداشت های نماز جمعه ای ۱۴۰۱.۷.۲۹ »

 

فلیعمل کل امرئ منكم يا يقربكم الينا و ليتجني ما يدنيه من كراهتنا . ما باید آنچه ما را به اهل بیت ع نزدیک می کند انجام دهیم و آنچه موجب نگرانی آنان می شود دوری کنیم .

در روایات داریم هیچ چیز مثل نماز بینی شیطان را به خاک نمی مالد . نماز برای اعمال مثل تمبر روی پاکت است . ان قبلت قبل ما سواها .

ماه ربیع ماه امامت است حضرت صادق ع  فریاد می زد «  ان رسول الله کان هو الامام .. »

در روایات داریم بین خدا و خلقش قرابت نیست ولی کسی که من را ( امام زمان عج  )  را انکار کند قرابتی با پیامبر ص و امام ع ندارد و سیره و روشش روش فرزند نوح است .

۲۴ مهر سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان امام ره است که امروز شاهدیم نیرویی که زمانی در خدمت طاغوت بود امروز خلاق مبتکر سالم در خدمت اسلام و انقلاب و کشور است . در مقاطع مختلف جان نثاری کردند و شهید دادند .

یک روز سیم خاردار و سلاح انفرادی نداشتیم امروز علی رغم تحریم های ناجوان مردانه به حدود ۴۰ کشور سلاح صادر می کنیم . در زمین و هوا و دریا حضور جدی دارند .

غربی ها همچون گذشته در پی فشار حداکثری و گرفتن تعهدات مجدد حداکثری و بازگرداندن ما به برجام بدون کمترین هزینه و تعهد متقابل و صرف وعده های نسیه بودند . جنگ ترکیبی اخیر و شورش های ایجاد شده در کشور در همین راستاست .

دنیا معترف است امروز هژمونی سلطه امریکایی شکسته است و شاهد چند قطبی هستیم که چین روسیه هند ایران در این مسیر نقش اساسی دارند .

اصلاح ارتباطات با همسایگان و چرخش استراتژیک به شرق کار مهمی بود که دولت فعلی در پیش گرفت .

ایجاد تنش بین چین و تایوان ، روسیه و اکراین ، آذربایجان و ارمنستان و سایر نقاط در بخشی از پروژه به خود مشغول شدن ما در شرق است .

امروز عنصر اقتدار اثرگذارترین مساله است . دیدید که تهدید مقتدرانه سید حسن نصر الله صهیونیست ها را وادار کرد حق لبنان در بحث چاه های نفت را اجبارا بپذیرند .

 

تحولات عراق هم الحد لله به نفع جبهه مقاومت به پیش می رود و بچه بازی های مقتدی صدر تا الان نتوانست سرنوشت را تغییر دهد . بالاخره رییس جمهور و نخست وزیر انتخاب شد .

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
245
381
1637488
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...