A+ R A-

جدیت نمایندگان در انتخاب وزیر علوم به معنای سهم‌خواهی از دولت نیست/مجلس نخبگان خود را به قیمت وزیر شدن از دست نمی‌دهد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: جدیت نمایندگان در بررسی‌ها برای انتخاب وزیر علوم به معنای سهم‌خواهی آنها از دولت نیست و مجلس حاضر نیست نخبگان خود را به قیمت وزیر شدن از دست بدهد.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره معرفی وزیر پیشنهادی علوم توسط رئیس جمهور به مجلس اظهار داشت: معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور در مصاحبه‌های متعددی که داشته عنوان کرده است که آقای رئیس‌ جمهور از همان ابتدا بنا نداشته تا از مجلس در انتخاب وزیر علوم استفاده کند و اینگونه صحبت‌ها این پیام را به جامعه القا می‌کند که مجلس این مطالبه را دارد تا وزیر پیشنهادی علوم از میان آنها معرفی شود.

وی افزود: هر چند در مجلس افراد توانمند زیادی هستند اما ما حاضر نیستیم آنها را از دست بدهیم و می‌خواهیم تا این افراد قوی و توانمند در مجلس باقی بمانند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: در میان نمایندگان حتی یک نفر هم دیده نشده که تمایلی به وزیر شدن داشته باشند و اگر نمایندگان در بررسی‌های خود جدی هستند این جدیت به این معنا نیست که به دنبال سهمی در دولت هستند.

جعفری تصریح کرد: برخی از نمایندگان هم که مصاحبه‌هایی از آنها در حمایت از وزیر پیشنهادی علوم منتشر شده عنوان کرده‌اند که جملات ما در مصاحبه‌ها یا تقطیع شده و یا به گونه دیگری بیان شده که منظور ما نبوده است.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
35
443
1643881
یکشنبه، 16 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...