A+ R A-

اذعان مسئولان وزارت راه ‌به کوتاهی در اجرای ‌بزرگراه بجنورد ـ آزاد‌شهر

اذعان مسئولان وزارت راه ‌به کوتاهی در اجرای ‌بزرگراه بجنورد ـ آزاد‌شهردبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی قبول داشته که در این زمینه کوتاهی صورت گرفته و به دنبال شتاب‌بخشی به اجرای پروژه راه‌سازی بزرگراه بجنورد به آزاد‌شهر هستند.

خبرگزاری فارس: اذعان مسئولان وزارت راه ‌به کوتاهی در اجرای ‌بزرگراه بجنورد ـ آزاد‌شهر به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ‌با این وجود، نکته قابل تأمل ترمز کردن مسئولان استان با وجود اراده مسئولان راه و شهرسازی است که عملاً این پروژه دچار رکود شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه عنوان کردن مسئله استعفایم به هیچ عنوان انتخاباتی نبوده و اتفاقاً افرادی هم که در سانحه اخیر جان خود را از دست داده‌اند غیر بومی بوده‌اند گفت: متأسفانه در این سانحه رانندگی شاهد جان باختن جمع قابل توجهی از هموطنان بودیم از این رو به وزارت راه و شهرسازی اعلام کردم در صورتی که دو نقطه از پروژه راه‌سازی از بجنورد به آشخانه و آشخانه به چمن بید به طول 40 کیلومتر اجرا نشود استعفایم را به هیئت‌رئیسه تقدیم خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت راه در اجرای این پروژه جدی بوده و ما هم در قبال آن جدی هستیم اضافه کرد: البته این استعفا را باید مسئولان استان به واسطه عدم پیگیری‌ها داشته باشند و باید هر مسئولی وظیفه خود را درست انجام داده و مسئولیت‌پذیر باشند.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حجم بالای ترددها در محور شریانی بجنورد به جنگل گلستان و بالعکس تصریح کرد: در دوره‌های گذشته هم پیگیری‌های زیادی برای اجرای این طرح مهم انجام و حتی به مرحله سئول و تذکر از وزیر راه و شهرسازی سابق رسید که در آن مقطع کمک‌های خوبی هم شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته وضعیت و شرایط مالی دولت را درک کرده اما انتظار داریم این طرح را جزو اولویت‌ها قرار بدهد.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه این دروغ بزرگ سال است که بنده مخالف دولت هستم افزود: حامی دولت توام با صداقت بوده‌ام و در ایفای وظایف نمایندگی همواره تلاش کرده‌ام صداقت در گفتار و رفتار به دور از حاشیه‌ها داشته باشم.

جعفری گفت: از سوی دیگر مطرح می‌شود که بنده از دولت گذشته انتقاد نداشته‌ام در حالی که اسناد و مدارک بر خلاف این قضیه بوده و در انجام ایفای رسالت نمایندگی بارها از دولت گذشته سئوال و تذکر داشته‌ام.

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد دارم که کار نمایندگی مجلس شورای اسلامی باج‌گیری نیست اضافه کرد: همواره تلاش داشته‌ام تا در پیگیری‌های خودم استیفای حق مردم را از طریق تعامل با دولت پیش ببرم.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
68
443
1643914
یکشنبه، 16 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...