A+ R A-

برای پالایش فضای مجازی از محتوای غیراخلاقی به اندازه کافی تلاش نشده ‌است/ لزوم هم‌نوایی قوای سه‌گانه برای رفع مشکلات

برای پالایش فضای مجازی از محتوای غیراخلاقی به اندازه کافی تلاش نشده ‌است/ لزوم هم‌نوایی قوای سه‌گانه برای رفع مشکلاتیک نماینده مجلس با ابراز نگرانی از خطراتی که در حوزه فضای مجازی وجود دارد، گفت: در رابطه با پالایش اینترنت به ویژه شبکه‌های اجتماعی از محتوای غیراخلاقی به اندازه کافی تلاش نشده‌است.

خبرگزاری فارس: برای پالایش فضای مجازی از محتوای غیراخلاقی به اندازه کافی تلاش نشده ‌است/ لزوم هم‌نوایی قوای سه‌گانه برای رفع مشکلات

قاسم جعفری نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: متاسفانه در رابطه با پالایش اینترنت به ویژه شبکه‌های اجتماعی از محتوای غیراخلاقی به اندازه کافی تلاش نشده ‌است.

وی با بیان اینکه در احکام دینی ما همواره به مساله تزکیه تاکید شده‌ است، افزود: نظام اسلامی باید شرایط عروج بندگان خدا را فراهم کند و از ایجاد زمینه‌هایی که می‌تواند مردم را به مسیر گناه برده و از مسیر الهی دور کند، جلوگیری کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: فضاهای مجازی و سایبری امروزه از مصادیق بارزی است که می‌تواند انسان را به مسیر اشتباه هدایت کند. این فضاها حتی از ویروس وبا و ویروس‌هایی که باعث کشته شدن مردم می‌شود هم خطرناک‌تر هستند، زیرا مرگ جسمی به مراتب از مرگ روحی و فکری آسان‌تر است.

وی افزود: حاکمیت وظیفه دارد تا در راستای زمینه‌سازی برای عبادت و معرفت و شکوفایی اخلاقی و انسانی و نزدیکی به خدا و در جهت پالایش مسائلی که می‌تواند باعث لکه‌دار کردن فطرت پاک انسانی شود، تلاش کند که البته از این بابت گرچه کارهایی انجام شده است ولی تلاش آنچنانی نشده‌ است.

جعفری در خاتمه گفت: دولت، مجلس، قوه قضاییه و همه باید در این راستا نقش خود را ایفا کنند و در کنار هم با یک هم‌نوایی برای رفع مشکلاتی که در این راه وجود دارد تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
482
437
1642678
پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...