A+ R A-

شورای شهر احداث پروژه پارکینگ طبقاتی را تصویب کرد/بهره برداری پل خوشی، بهار 94

 شورای شهر احداث پروژه پارکینگ طبقاتی را تصویب کرد/بهره برداری پل خوشی، بهار 94عضو شورای شهر بجنورد از تصویب احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان شریعتی جنوبی( خیابان مخابرات) بجنورد خبر داد و گفت: سرانجام احداث این پروژه به تصویب اعضای شورای شهر بجنورد رسید.

شورای شهر احداث پروژه پارکینگ طبقاتی را تصویب کرد/بهره برداری پل خوشی، بهار 94

حسین پیلتن، عضو شورای شهر بجنورد در گفت و گو با اترک نیوز، با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش نویس این قرارداد در صحن علنی شورای شهر بجنورد به تایید اعضای شورا رسید و شورا، احداث این پروژه را مصوب کرد.

پیلتن با اعلام اینکه برای آغاز اجرای این پروژه باید پروانه صادر شود، گفت: برای صدور پروانه، مشاور طرح باید نقشه های اجرایی پروژه را تهیه کند تا نقشه ها به کمیسیون ماده 5 ارسال شوند که با اخذ تاییدیه این کمیسیون، این نقشه ها به شورای عالی ترافیک استان نیز ارسال شوند و مورد تایید آنها قرار گیرند تا پروانه صادر شود.

وی تصریح کرد: سرمایه گذار با از اخذ پروانه باید به مدت 36 ماه این پروژه را اجرایی کند و به بهره برداری برساند. وی همچنین یادآور شد: سهم سرمایه گذاری شهرداری بجنورد از این پروژه 28.5 درصد است که شامل عوارضات پروانه همچنین زمین واگذار شده می شوند و سهم سرمایه گذار از این پروژه 71.5 درصد می باشد.

به گفته این عضو شورای شهر بجنورد، این پروژه شامل هفت طبقه همچنین بخش زیرزمین خواهد بود که در طبقه زیرزمین و همکف این پروژه 135 واحد تجاری، در طبقات یک تا چهار این پروژه نیز پارکینگ های عمومی و در سطح 2.5 طبقه نیز پارکینگ اختصاصی برای واحدهای تجاری احداث خواهند شد.

افزون بر این، وی در پاسخ به این سوال که پل تقاطع شهدا ( تقاطع خوشی ) در چه زمانی به بهره برداری خواهد رسید؟ گفت: زمان بهره برداری از این پل، اسفندماه جاری مشخص شده بود که به دلیل برودت هوا، این پروژه در فصل بهار سال 94 به بهره برداری خواهد رسید.

پیلتن افزود: در حال حاضر تری باکس های این پل نصب شده اند و باید بتن ریزی و آسفالت پل انجام شود.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
138
445
1644429
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...