A+ R A-

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر بجنورد: اختلاف‌نظر بین نمایندگان به نفع خراسان شمالی نیست

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر بجنورد: اختلاف‌نظر بین نمایندگان به نفع خراسان شمالی نیسترئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه خراسان شمالی برای توسعه نیازمند وحدت و همدلی نمایندگان است، گفت: به طور قطع اختلاف‌نظر بین نمایندگان خراسان شمالی به نفع توسعه این استان نیست.

خبرگزاری فارس: اختلاف‌نظر بین نمایندگان به نفع خراسان شمالی نیست به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی‌اکبر هاتفی امشب در نشست با نمایندگان مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید تلاش شود تا برخی از اختلاف‌نظرها بین نمایندگان استان بررسی و برطرف شود.

وی افزود: در موارد مختلف بعضاً شاهد اختلاف‌نظر نمایندگان استان هستیم که این چیز خوبی نیست.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد بیان داشت: به عنوان نمونه در مورد سد قردانلو یکی از نمایندگان معتقد به اجرای این طرح بوده و دیگر نماینده موافق اجرای این سد نیست. هاتفی تصریح کرد: به طور حتم اینگونه رویکردها به نفع استان و شهرستان نیست و باید با بررسی دقیق‌تر این گونه اختلافات برطرف شود.

رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر بجنورد همچنین صرف وقت نمایندگان برای امور غیرضروری را از دیگر موارد برشمرد و گفت: این رویه باید از سوی این نمایندگان تغییر کند.

وی تأکید کرد: باید وقت و امور نمایندگان صرف امور اساسی جامعه شده و برای رفع مشکلات اهتمام شود.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر بجنورد همچنین خواستار توجه نمایندگان استان به شهرستان‌ها به صورت یکسان شد و افزود: بعضاً نماینده‌ای به شهرستانی، نگاه خاص داشته و کمتر به امور سایر شهرستان‌ها می‌پردازد.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر بجنورد نمایندگان حوزه انتخابیه این شهرستان باید به صورت یکنواخت مشکلات این مناطق را پیگیری و برای برطرف کردن آن تلاش کنند.

هاتفی یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان بجنورد را راه‌های روستایی عنوان کرد و گفت: محور گیفان با توجه به جمعیت بالا و قرار داشتن روستاهای متعدد با مشکلات جدی مواجه است از این رو انتظار می‌رود تا نمایندگان برای تسریع در اجرای این پروژه پیگیری‌های جدی‌تری داشته باشند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار اظهار کرد: نگاه من به مسائل بین‌المللی، ملی، استانی و تخصصی است و همواره برای توسعه استان تلاش کرده‌ام.

قاسم جعفری پیگیری برای ارتقای شاخص‌‌های توسعه، ارتقای بیمارستان تأمین اجتماعی به 160 تخت و توسعه دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه پیام‌نور را از اقدامات خود برشمرد و گفت: طی سال‌های پس از نمایندگی به 650 روستای حوزه انتخابیه رفته و از این روستاها سرکشی کرده و با مردم ملاقات کرده‌ام.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
399
437
1642595
پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...