A+ R A-

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس: فتح خرمشهر معادلات نظامی دشمنان را بر هم زد

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس: فتح خرمشهر معادلات نظامی دشمنان را بر هم زدنماینده مردم پنج شهرستان خراسان‌شمالی در مجلس گفت: فتح خرمشهر باعث شد تا معادلات نظامی دشمنان و رژیم متجاوز بعث بر هم زده شود و علاوه بر به اسارت در آمدن تعداد زیادی از سربازان رژیم بعث عراق، غنائم زیادی نصیب رزمندگان اسلام شد.

خبرگزاری فارس: فتح خرمشهر معادلات نظامی دشمنان را بر هم زد قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر باعث شد تا دنیا از ملت ایران اسلامی حساب ببرد بیان داشت: در این مقطع، رزمندگان اسلام با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح پایداری کردند و ایستادند و در نهایت با کمک امدادهای الهی در عملیات بیت المقدس پیروز شدند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی افزود: به یقین فتح خرمشهر باعث شد تا معادلات نظامی دشمنان و رژیم متجاوز بعث بر هم زده شود و در عملیات غرورآفرین بیت المقدس علاوه بر به اسارت در آمدن تعداد زیادی از سربازان رژیم بعث عراق، غنائم زیادی نصیب رزمندگان اسلام شد.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بی گمان نصرت الهی باعث آزادی خرمشهر شد بیان داشت: آزادسازی خرمشهر نماد ایثار، مقاومت و پایمردی رزمندگان اسلام است که با غیرت رزمندگان منجر به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که باعث ضربه خوردن شدید به دشمن شد گفت: با فتح خرمشهر در سوم خرداد 61 دشمن زمین‌گیر شد و این حادثه در تاریخ دفاع مقدس برای همیشه باقی مانده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به طور حتم سالروز آزادسازی خرمشهر روز ملی و عید بزرگ مردم ایران است.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
401
437
1642597
پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...