A+ R A-

نماینده مردم بجنورد در مجلس تأکید کرد اهتمام ویژه نمایندگان خانه ملت به منافع نظام

 نماینده مردم بجنورد در مجلس تأکید کرد اهتمام ویژه نمایندگان خانه ملت به منافع نظامنماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه تذکر و سئوالاتم از دولت تنها از سر خیرخواهی است، گفت: آنچه که در نمایندگان خانه ملت همواره مهم بوده منافع نظام است.

خبرگزاری فارس: اهتمام ویژه نمایندگان خانه ملت به منافع نظام قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه تعداد سئوال‌ها و تذکرهایم از رئیس جمهور و وزراء طی 431 فعالیت دولت یازدهم 131 مورد بوده است، بیان داشت: تعداد تذکرها و سئوال‌ها از دولت دهم طی 677 روز فعالیت مجلس، 203 مورد بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم، گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: اساساً در مقام مقایسه تعداد تذکر و سئوالم از دولت سابق کمتر از این دولت نبوده است.

جعفری ادامه داد: این تذکر و سئوال‌ها از دولت‌ها تنها از سر خیرخواهی و انجام رسالتی که بر دوش ما نمایندگان گذاشته شده است. وی با اشاره به آمارهای مقایسه‌ای تعداد تذکر و سئوال‌ها از دولت دهم و یازدهم توضیح داد: بر همین مبنا، تعداد تذکرها به رئیس جمهور سابق 17 مورد و به رئیس جمهوری فعلی 32 مورد بوده است.

جعفری تصریح کرد: تعداد سئوال و تذکر به وزیر کشور دولت دهم توسط اینجانب 11 مورد و در دولت یازدهم 20 مورد بوده است.

به گفته وی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی‌های مسلح دولت کنونی یک مورد تذکر و سئوال و وزیر سابق سه مورد سئوال و تذکر دریافت کرده است.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی همچنین تعداد سئوال‌ها از وزرای امور اقتصاد و دارایی، جهاد کشاورزی، ارتباطات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت اطلاعات را به ترتیب هشت، هفت، دو، یازده و دو مورد عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تعداد سئوالات و تذکرات از وزرای دولت دهم در این وزارتخانه‌ها به ترتیب 14، 6، 4، 14 و 3 مورد بوده است.

جعفری افزود: وزیر علوم و تحقیقات دولت یازدهم 6 تذکر و سئوال، بهداشت و درمان 7 مورد، آموزش و پرورش 5 مورد، نیرو 10 مورد، امور خارجه 5 مورد سئوال و تذکر انجام شده است.

وی بیان داشت: تعداد تذکر و سئوال از وزرای این وزارتخانه‌ها در دولت دهم به ترتیب به 23 سئوال و تذکر، 10، 9، 9 و 13 مورد رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم، گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد سئوال از وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در این مدت 16 مورد بوده است که این سئوال‌ها و تذکرات در دولت قبلی به 24 مورد رسید.

وی با بیان اینکه 3 سئوال و تذکر به وزارت نفت این دولت ارائه شده است، گفت: به همین تعداد به وزیر سابق نفت سئوال و تذکر داده شده است.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی تعداد سئوال و تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت را در همین مدت 5 مورد اعلام کرد و افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت دهم 12 سئوال و تذکر گرفت.

وی تعداد سئوال و تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را 3 سئوال و تذکر عنوان کرد و گفت: سه برابر این سئوال و تذکر از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دولت دهم انجام شده است.

جعفری بیان کرد: اگر تعداد سئوال و تذکرهای اینجانب به عنوان نماینده ملت از دولت فعلی با دولت سابق به لحاظ زمانی هم مقایسه شود، اساساً مشخص خواهد شد که در تعداد سئوال و تذکرها در یک سطح قرار دارند.

وی بیان داشت: به طور حتم آنچه که برای ما همواره مهم بوده است منافع مردم و نظام بوده است و تلاش هم شده تا این سئوال‌ها و تذکرات در جهت خیرخواهی باشد.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
622
437
1642818
پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...