A+ R A-

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس: ادغام سازمان ملی جوانان با وزارت ورزش اقدام خوبی نبود

 نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس: ادغام سازمان ملی جوانان با وزارت ورزش اقدام خوبی نبودنماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: ادغام سازمان ملی جوانان با وزارت ورزش اقدام خوبی نبود.

خبرگزاری فارس: ادغام سازمان ملی جوانان با وزارت ورزش اقدام خوبی نبود

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با تبریک سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر و روز ملی جوان اظهار کرد: اکنون 31 درصد از جمعیت کشور را جوانان به‌عنوان یک ظرفیت بالا تشکیل می‌دهد.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی در مجلس تصریح کرد: به‌طور حتم جوانان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند و باید جوانان را باور کرده و از این ظرفیت به‌درستی استفاده شود و نسل جوان، بخش پویای جامعه است و به همین دلیل ارزشمندترین سرمایه اجتماعی کشور محسوب می‌شوند.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان‌شمالی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: جوانان ایران اسلامی به یمن تلاش‌های خستگی‌ناپذیر در زمینه علمی پیشرفت‌های بسیاری دست‌ یافته‌اند و نسل جوان کشور در تمامی شرایط حساس و عرصه‌ها به‌ویژه دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده‌اند.

جعفری در عین‌ حال بر توجه به سیره حضرت علی‌اکبر از سوی جوانان ایران اسلامی تأکید و اظهار کرد: همه جوانان میهن اسلامی باید از شخصیتی چون حضرت علی‌اکبر(ع) و سیره ایشان الگو بگیرند.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی همچنین ادغام سازمان ملی جوانان با وزارت ورزش را اقدام خوبی دانست و بیان داشت: این اقدام دولت قبل باعث شد تا متولی اصلی امور جوانان به حاشیه رانده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه با ادغام این سازمان در وزارت جوانان به حوزه جوانان کمتر توجه شده است می‌طلبد تا به حوزه جوانان به سبب جمعیت بالای مخاطب آن نگاه ویژه‌ای شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین اعتماد و سپردن مدیریت‌ها به جوانان را امری لازم و ضروری خواند.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
225
437
1642421
پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...