A+ R A-

نسخه چاپيارسال به دوستان نماینده مردم بجنورد در مجلس: تأمین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام زیربنایی در اولویت سفر دولت به خراسان شمالی قرار بگیرد

 نسخه چاپيارسال به دوستان نماینده مردم بجنورد در مجلس: تأمین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام زیربنایی در اولویت سفر دولت به خراسان شمالی قرار بگیردنماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه وسملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام زیربنایی در اولویت سفر دولت به خراسان شمالی قرار بگیرد.

خبرگزاری فارس: تأمین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام زیربنایی در اولویت سفر دولت به خراسان شمالی قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به خراسان شمالی اظهار کرد: اکنون پروژه‌های زیربنایی همچون سدها، بیمارستان‌ها، راه، طرح‌های فرهنگی، آبرسانی، گازرسانی در این استان بوده که برای تکمیل این پروژه‌ها نیازمند تأمین و تزریق اعتبارات هستیم.

وی ادامه داد: در این سفر باید توجه ویژه‌ای به مصوبات دوره‌های گذشته مسئولان به استان خراسان شمالی شود.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین از دولت انتظار می‌رود تا سهم خود در تعهداتی که در قالب سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان داشته به طور کامل ایفا کند.

به گفته جعفری؛ دولت در مصوبات گذشته تعهداتی داشته که نسبت به آن کم‌توجهی شده، از این رو از دولت یازدهم انتظار می‌رود تا برای اجرا و یا تکمیل تعهدات سفر همچون ماه‌های قبل اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، تحقق این تعهدات را موجب ارتقای شاخص‌های توسعه این استان برشمرد.

* احتمال سفر دولت در 24 خرداد به خراسان شمالی

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه وسملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی همچنین از احتمال سفر دولت در 24 خرداد امسال به استان خراسان شمالی خبر داد و عنوان داشت: براساس برنامه قرار است تا نخستین سفر رئیس جمهور و وزرا به این استان پایان خردادماه انجام شود و به احتمال زیاد مدت این سفر یک روزه خواهد بود.

به گزارش فارس، مقرر شده است تا رئیس جمهور در سفر به خراسان شمالی ضمن دیدار با مردم استان خراسان شمالی، نشست‌هایی با خانواده شهدا و ایثارگران و نخبگان داشته باشد. حضور در نشست شورای اداری خراسان شمالی و گفت‌و‌گو با خبرنگاران از برنامه‌های سفر رئیس جمهور و اعضای دولت به این استان است. سفر دولت به خراسان شمالی نوزدهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان‌های کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
221
437
1642417
پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...