A+ R A-

جعفری در گفت‌وگو با فارس: گزاره‌برگ ملی تامین کننده منافع و مصالح ملی است

جعفری در گفت‌وگو با فارس: گزاره‌برگ ملی تامین کننده منافع و مصالح ملی استنماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به اصولی که در گزاره‌برگ ملی آمده است، گفت: اصولی که در این گزاره‌برگ آمده تامین کننده منافع و مصالح ملی است و مسئولان باید به آن توجه کنند.

خبرگزاری فارس: گزاره‌برگ ملی تامین کننده منافع و مصالح ملی است

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به اصولی که در گزاره‌برگ ملی آمده است، گفت: اصولی که در این گزاره‌برگ آمده تامین کننده منافع و مصالح ملی است و مسئولان باید به آن توجه کنند.

وی افزود: اکثر اصولی که در گزاره‌برگ ملی مطرح شده همان مواضع رسمی و علنی است که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند، بنابراین نیاز است اصول این گزاره‌برگ موبه‌مو رعایت شود.

جعفری ضمن اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده خاطرنشان کرد: خواسته ما از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای این است که در چارچوب خطوط مشخص شده مقام معظم رهبری حرکت کنند و نسبت به خطوط قرمز نظام و ملت بسیار حساس باشند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در راستای نگرانی‌هایی که در رابطه با بحث هسته‌ای وجود دارد اخیرا در کمیسیون امنیت ملی مجلس طرحی تصویب شد که در آن قانون الزام دولت به صیانت از حقوق هسته‌ای ملت آمده که این می‌تواند کمک بسیاری کند.

وی افزود: این طرحی که مجلس در خصوص حقوق هسته‌ای تصویب می‌کند قطعاً کمک به تیم مذاکره کننده هسته‌ای است تا با قدرت بیشتر از منافع ملت ایران دفاع کنند.

جعفری در خاتمه گفت: مردم از طرق مختلف به نمایندگان مجلس پیام می‌دهند و از ما می‌خواهند که به شعار «ما نمی‌گذاریم» رهبر معظم انقلاب، تحقق عملی ببخشیم. ما نیز امیدواریم که در این راستا موفق باشیم.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
225
437
1642421
پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...