A+ R A-

جعفری در گفت‌و‌گو با میزان: روند نوسازی و ایمن‌سازی مدارس در کشور کند است

 

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با انتقاد از روند کند استانداردسازی مدارس در کشور تصریح کرد: در دولت یازدهم شاهد تغییر چشمگیری در روند نوسازی و ایمن‌سازی مدارس نبوده‌ایم.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری میزان در رابطه با روند آموزش و پرورش در نوسازی و ایمن‌سازی مدارس اظهار کرد: در دولت یازدهم علی رغم اظهارات مسئولین این وزارت خانه، پیرامون مسئله نوسازی و ایمن سازی مدارس، شاهد اقدام خاص و روشنی نبوده ایم و آنچه مشخص است روند کند سالهای قبل است.

 

وی افزود: آموزش و پرورش در این سه سال از عمر دولت یازدهم عمل فوق العاده‌ای در رابطه با ایمن سازی و نوسازی مدارس انجام نداده و حتی بودجه این وزارت خانه برای نوسازی و ایمن سازی مدارس نیز کاهش داشته است.

 

جعفری با شاره به نوسازی تاسیسات گرمایشی در مدارس کشور خاطر نشان کرد: نوسازی و بهینه‌سازی تاسیسات گرمایشی در مدارس کشور، سیاستی بود که از چند سال قبل در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد تاکید قرار گرفت و طی آن قرار شد در مراکز آموزشی سیستم‌های گرمایشی ایمن راه‌اندازی شود و آموزش و پروزش نیز ملزم به اجرای آن شد. علی‌رغم پیگیری‌های مجدانه کمیسیون آموزش روند نوسازی و ایمن سازی وسایل گرمایشی نیز به کندی پیش می‌رود.

 

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی روند جذب مشارکت‌های مردمی در بحث نوسازی مدارس را نیز روندی کند و بی‌تحرک ارزیابی و افزود: در جذب مشارکت‌های مردمی نیز در این دولت شاهد تغییرات چشمگیری نبوده‌ایم و این موضوع نیز با ادامه روند کند قبل پیگیری می‌شود.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خاتمه، با انتقاد از ناکافی بودن بودجه در آموزش و پرورش، بیان کرد: متاسفانه در بحث نوسازی، تعمیر و ایمن سازی مدارس با کاهش بودجه روبرو بوده‌ایم که این نیز به نوبه خود مشکلاتی را در بدنه آموزش و پرورش کشور به وجود می آورد.

 

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
435
437
1642631
پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...