A+ R A-

نمایندگان قدیم خراسان شمالی اکنون چه می‌کنند؟

نمایندگان قدیم خراسان شمالی اکنون چه می‌کنند؟قاسم جعفری، نماینده سابق مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: عضو هیئت علمی دانشگاه و مشغول مطالعات در واحد تهران هستم.

دکتر قاسم جعفری افزود مانند گذشته فعالیت‌های اجتماعی، تبلیغات دینی و سیاسی را ادامه می‌دهم، البته در زمانی که نماینده بودم حقوق خود را از مجلس دریافت نمی‌کردم.

ایشان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب پیگیر مسایل سیاسی بودم، اظهار کرد: در دوره دانش‌آموزی عهده‌دار اداره انجمن اسلامی مدرسه بودم و در دوران اسارت و همچنین در زمان تحصیل در حوزه علمیه، مسایل سیاسی کشور را دنبال می‌کردم و همیشه به عنوان یک انقلابی در صحنه‌ بوده‌ام.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر جدا نشدن از جامعه، اظهار کرد: در رساله خود نیز اشاره کرده‌ام که در هر دوره زمانی کشور گوشه‌نشینی حرمت دارد و آماده‌ام تا در کوچک‌ترین پست‌های اداری، ادای خدمت کنم.

جعفری با بیان اینکه در قم و تهران مدیرکل بوده‌ام، خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، همیشه پیگیر مسائل سیاسی بوده‌ام و یک دوره نمایندگی مجلس هیجان جدیدی برایم نداشت.

شیرین ترین خاطره ام در دوره نمایندگی مجلس، دیدارهایمان با رهبر انقلاب بود

وی دیدار نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب و بهره‌گیری از رهنمودهای ایشان را، شیرین‌ترین خاطره در دوره نمایندگی عنوان کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در چندین مورد به صورت مصداقی مجلس نهم را مورد تفقد قرار دادند و از موضع‌گیری‌های سیاسی و فرهنگی مجلس نهم تقدیر کردند. جعفری با بیان اینکه محک و میزان برای انتخاب مسیر صحیح، ولایت است، تصریح کرد: به‌عنوان سرباز انقلاب، باید آنگونه که ولایت می‌خواهد حرکت کنیم و خواسته رهبری همیشه در نظر گرفتن منافع ملت ایران بوده است.

به جای ادعای اصول گرایی و اصلاح‌طلبی، بهتر است حق‌طلب باشیم

جعفری تصریح کرد: آمار تذکرات و سوالات بنده در مجلس شورای اسلامی، در دولت دهم بسیار بیشتر از دولت یازدهم بوده اما به روحانی گفته‌ام که به جای دم زدن از اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی، بهتر است حق‌طلب باشیم.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
205
194
1639721
جمعه، 07 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...